Oldalak

2012. augusztus 6., hétfő

Jó ötlet volt...

...vajon, hogy regisztráltam a meska.hu oldalon?
Nem tudom, vívódom .... feltöltöttem sok-sok táskát  - egyenlőre csak a kislányoknak valókat - és most gyomorgörcsöm van, hogy mit fognak szólni az oldal üzemeltetői ... egyáltalán aktiválják-e a kis boltocskámat ... és ha átmegyek a szűrőn náluk, vajon tetszeni fog-e a vásárlóknak az, amit én varrmányolok...

Várok .... bevallom, türelmetlenül ... mert kíváncsi vagyok .... leginkább a reakciókra ....

Édes 13 éves nagylányom - Kata - napok, sőt inkább hetek óta rágta a fülemet, hogy mikor regisztrálok már .... és erre tegnap nagy levegőt vettem .... és elindultam ezen az úton (is) ...

Jól tettem? Nem tudom ...

Még mindig tele vagyok kétségekkel, bár nagyon sok üzenetet kaptam (amit köszönök!), amelyben bátorítottak, hogy higyjek magamban, jó amit csinálok, ne kételkedjek, és főleg ne írjam le ennyiszer, hogy bizonytalan vagyok .... pedig nagyonis az vagyok ....

Ő Kata, akit július 27-én köszöntöttünk ... egy igazi csupaszív, csupalélek, gyönyörű kis-nagylány, Ő volt az, aki bíztatott, számonkért, hogy miért nem lépek egyet előre   :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése