Oldalak

2015. szeptember 11., péntek

Törzsvásárló...

... Édesanyjának készítettem ezt a táskát.

Brigi úgy keresett meg engem, hogy ezzel a táskával gyakorlatilag a bemutatása óta szemezget, s arra gondolt, hogy Édesanyjának megfelelő ajándék lenne. Miután azonban a kérdésre "Milyen színű a belseje?" a válaszom "Piros alapon fehér pöttyös." volt, letett abbéli szándékáról, hogy "lepetésül" adja... Édesanyja ugyanis egyetlen színt nem szeret, az pedig a piros :o)

Tovább szőttük a gondolatainkat telefonbeszélgetésünk során, ötleteltünk, s kilukadtunk oda, hogy tulajdonképpen az előzőleg általam elkészített, szintén meglepetésként (Jézuska által) adott és kapott geometriai mintázatú táska mérete lenne a legmegfelelőbb.

Csak piros ne legyen :o)

Fekete alapszín, Midi Bag méret és fazon.
És a színes cseppek.

Csakhogy.

Csakhogy én emlékeztem arra, hogy anno Brigi a szürke táska rendelésekor elárulta, hogy Édesanyja szereti a geometriai ábrákat, ábrázolásokat. Ezért is lett a szürke táska olyan, amilyen ;o)

Nekem meg elindult a vezérhangya... és mert tudom, hogy Brigi egy fantasztikus nőszemély, aki jórészt szabad kezet ad nekem (és néha őrült tortúrák hadába kerget, önmagammal való vívódásokat eredményezve :o) gondoltam elkészítem ezt a táskát igazi partizán módon, egy csepp cseppet sem ábrázolva :o) :o) :o)

Nézzétek csak, ilyetén módon sikeredett:

Én imádom... meglátjuk Brigi is így érez-e majd (ujjakat csuriba, most küldöm a fotókat, s hozom a híreket ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése