Oldalak

2015. szeptember 22., kedd

Régen készült...

... ha nem nézegetem a régebbi fotók mappáit, tán meg is feledkeztem volna róla... ami azért is érdekes, mert velem van még, szabad akaratomból született :o)

A műbőrt szintén Pécsen, a sokak által csak "bőrös boltként" emlegetett üzletben vettem.
Mégpedig azért, mert a színe alapján megfogott.
A képek bár nem mutatják, élőben kétszínű :o) :o)
Mármint jó értelemben ;o)

E a műbőr ugyanis se nem bordó, se nem lila... valahol a kettő között... olyan mályvás vagy bíboros... és élőben tényleg gyönyörű :o)

Pakolós méretű táskát készítettem belőle, méghozzá egy olyan design textillel házasítva, amelyet szintén sok-sok hónappal ezelőtt rendeltem Nikiék webshopjából. Sokáig nem tudtam mit kezdjek vele, mert azon kívül, hogy szerelem volt első látásra, már a rendeléskor tudtam, várnia kell a sor(s)ára.

Ilyen lett végül:
(az új táskafül felvarrási módszerrel)


Ahogy mondtam, szabad préda ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése