Oldalak

2015. augusztus 20., csütörtök

Szőttes, avagy...

... valami véletlen folytán mutatta meg magát nekem.
A méterárubolt egy eldugott kis szegletében, sok-sok textil alatt árválkodott.

Véletlenül láttam meg, de szerelem volt első látásra.
Ahogy megpillantottam, azt hittem szőttes... meg kellett fognom, végig kellett simítanom kézzel, hogy el tudjam hinni, nem az...

Nem tudtam megállni, vásárolnom kellett belőle.

Aztán jött a hallgatás, a varrás nélküli lét... az összeomlás...


Mígnem...

Mígnem újra erőre kaptam és néhány hete (huhh... felpörögtek az események, nem is tudom pontosan mikor) kiszabtam belőle egy Medium Bag-re valót :o)

Ha jól emlékszem, múlt héten végül meg is varrtam:

Piros textilbőrrel... hát mi mással ;o)

Legyen ez egy jelképes ajándék az új kenyér ünnepén <3



El akartam készíteni.
Látni akartam, milyen, mikor kész van.
Szerintem - vessetek a mókusok elé - álomszép :o)
És szabad préda ;o)


(időzített posztként jelenik/jelent meg, mikor olvassátok, Szent Istvánt, az államalapítást és az új kenyér ünnepét "üljük")


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése