Oldalak

2015. augusztus 23., vasárnap

Induljon...

jól a hét :o)

Mármint az a hét, ami holnap (hétfőn) kezdődik.
Az a hét, ami a nyári szünidő utolsó hetének tituláltatott (ejj, de cirkalmas szó :o) :o)

Nagyon régen rendeltem ezt a design textilt Nelliéktől.
Mármint a Fabrika Shopból :o)

A webáruházban böngészve, első pillantásra szerelem volt, nem tudtam neki ellenállni.
Annak ellenére, hogy már mikor megrendeltem, pontosan tudtam, hogy soká' fog várni a sorára...
Dunsztom sem volt arról, hogy melyik textilbőrhöz fogom tudni "hozzárendelni".

S mint oly' sokszor bebizonyosodott már... hogy ahogy minden embernek megvan a világon valahol a másik fele, úgy a design textileknek is megvan a maguk párja. Mármint színben teljesen hozzáillő párja.

Így esett, hogy nem túl rég, Pécsen járva egyéb okból, betértem a szokott helyre is.
Neeem, nem a kocsmába :o) :o) (ha rajtam múlna, lehúzhatná az összes a rólót...)

A bőrös boltba ;o)

Ott leltem rá erre a műbőrre.
Ahogy megláttam, tudtam, hogy tökéletesen kiegészíti ezt a design textilt.
Nem csalódtam a memóriámban és a megérzésemben sem.

Nézzétek a képen, hogy mennyire "összesimul" a két anyag...
(a kép, valami csoda folytán, abszolúte színhelyesre sikeredett :o)


A táskafül ezen verzióban való kivitelezése, megoldása régóta motoszkált a fejemben.
Az oka roppantmód egyszerű... A saját - ugyanilyen méretű, Medium Bag - táskámat cirka 1,5 éve használom. Méretéből adódóan - szinte mindig - alaposan meg is pakolom. Szokott súlya lenni rendesen. Ebből kifolyólag viszont a két fül elég rendes terhelésnek van kitéve. És ez bizony kikezdte. Mondjuk napi használatban van, tehát ezt az egyetlen (egyébként mandalás) táskámat használom nap, mint nap... A lényeg, hogy a fülek tövénél (fültövön :o) berepedt (hangsúlyozom: 1,5 évnyi mindennapos, alapos igénybevétel mellett!) a textilbőr.
Nem vészes, mert egyébként milliméternyi a repedés, de akkor is.
Zavar, hogy a táska, amit Nektek készítek... szóval én úgy gondolkodom, hogy ne csupán 1,5 éves napi használatot bírjon ki, hanem sokkal, sokkal többet :o)

Így aztán arra gondoltam, hogy lejjebb teszem a füleket, mintegy védve valamelyest az épségüket.
Tulajdonképpen súlyra ugyanúgy terhelhetők lesznek, de mivel nem közvetlenül a táska "szájához" vannak csatlakoztatva, kevésbé vannak/lesznek kitéve a "hajlítódásnak"... ehh, de nehéz az iskolatáska a gondolataimat szavakba önteni... remélem értitek, hogy mire is gondolok pontosan :o)

További képek:

A hátulján változatlanul ott a nagyméretű, cipzárral záródó zseb, melybe szerintem - bár hozzáteszem: nem próbáltam - lehetséges, hogy egy táblagép befér. A megszokott módon, a táska belsejében egyik oldalon szintén cipzáros, másik oldalon osztott zseb van.
A fülek újdonsült helye, illetőleg a lecsatolható pánt:
(elnézést, a képen erős a kontraszt...)
Ugye, hogy klappolnak a színek :o)
(újra elnézést, itt gyenge a kontraszt...)
A táska lecsatolható és egyébként állítható hosszúságú pántja:

Szabad préda, s a facebook oldalon csak holnap jelenik meg, időzített posztban... szóval, ha valaki, akárki... írjon bátran ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése