Oldalak

2014. április 16., szerda

Hol is kezdjem?

Nyivákolni, nyeffegni nem kenyerem, mondjuk úgy, hogy lassan egy hete igyekszem kikecmeregni abból a nyavajából, amibe - máig nem jöttem rá mi módon - beletottyantam :o)

Köhögés felszakadozósra váltott, de zsebkendő még mindig ijesztő mennyiségben fogy... viszont legalább az orrom nem néz ki úgy, mint egy pirosseggűfenekű pávián "output" elnevezésű (pirosabbik) vége :o)

Dolgoztam, fotóztam, már amikor a nap sütött, akkurátusan áttöltöttem a fotókat a laptopra, szerkesztettem, logóztam, kész vagyok. Hoztam mutatni is "néhányat" ;o)

Készültek pillangós (hátőőő... szerintem ez inkább szitakötő, de ugyan nem vitatkozom :o) textilből, két színben:


Másik színben:

(igen, valóban nagyobb a zseb a megszokottnál... benéztem a nagy mókeculás közepette a centiket elmértem kicsinyt és így alakult, de azt hiszem a zseb sosem lehet elég nagy, így nem is lehet ez probléma ;o)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése