Oldalak

2013. június 30., vasárnap

Tart még...

... a muszáj csak úgy varrnom című mutatvány :o)

Ezúttal egy Medium Bag került ki a kezeim közül, újra csak Riley Blake designer textil és textilbőr párosításával.

A táska adatai:

Magassága: 31,5 cm
Szélessége alul: 32 cm
Szélessége felül: 35,5 cm
Mélység / Talpszélesség: 7 cm

A RB textilre táskamerevítőt vasaltam, aztán erre felvasalható vlies-t vasaltam, majd minderre a hagyományos - 1 cm vastag - vliest varrtam, s kicsinyt "rásütöttem". Épp csak annyira, hogy a vlies tömörödött, merevvé vált. Fantasztikus tartása van ennek a táskának is.
Ami, hogy el ne felejtsem, röhögve simán elnyeli az A/4-es méretű holmikat ;o)

Íme:

 

 

 

 
 Zippzárral (cipzárral) záródik :o)
 
 A táska mérete miatt, ebbe mindkét oldalra került osztott zseb, no és az elmaradhatatlan kulcstartó karabíner ;o)
 

 

 
 

 
 Ohh, és bizonyára feltűnt, de én majd elfelejtettem említeni: ez a táska az anyagával megegyező textilbőrből készült pántot kapott, ami természetesen állítható :o)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése