Oldalak

2013. június 12., szerda

Rendhagyó...

... poszt következik ;o)

Bár az igazat megvallva, későn kaptam észbe, így a táska készítésének elejéről nem csináltam fotókat... ámdeviszontellenben... majd a következőnél ;o)

Szóval így varrmányolom én a varrmányaimat...
Na jó, van a történetnek eleje is, de ugye tudjuk, hogy az most elmaradt... mármint fotózásilag :o)


A táska bélését és a táska külső részét (héját) pontosan összeillesztem, s levarrom:
(ezen a képen látszik, hogy a bélésre, belülre pluszban tettem 1 cm vastag vliest, azon túl, hogy a pamutvászon külsőrész rávasalható táskamerevítővel, és rávasalható vlies-el megerősítésre került)
 
Miután végigvarrtam az előbb mutatott módon, végigszaladok újra, és cikk-cakk öltéssel letisztázom az anyag szélét ;o)

 
 
Nos, így néz ki az, ahogy én "egybevarrom" a bélést és a táska külső héját.
Mindig a bélés alsó részét "vágom ki", ez a nyílás a későbbi kifordítás "helye":
Így néz ki a táska, mikor a bélésen hagyott nyíláson kifordítom:
 
 
Ezt követően, a bélést - értelemszerűen - befordítom a táskába, majd vigyázva az illesztésekre, és a pontosságra, letűzöm...
 
... előbb gombostűvel...
 
... aztán varrógéppel ;o)
 
 
Itt már kész a táska "szájának" letűzése, de ennél a pontnál annyira belefeledkeztem a varrásba, hogy egy lépés fotózása kimaradt... szóval az "egy képpel korábbi" tűzésnél látszik, hogy a zippes rész még ki van hajtva... a következő lépés az (ez maradt ki fényképen), hogy a zippes részt befelé, a táska bélése felé behajtom, gombostűvel óvatosan rögzítem néhány helyen, majd végigtűzöm varrógéppel.
Szóval emitt a kép, hogy milyen, amikor már a zippes rész is rögzítve van:
A táska bélésén még mindig ott a kifordításra hagyott "vágás", s ennek "eldolgozása", elvarrmányolása érdekében, kihúzom a bélést a táskából:
A nyílást gombostűvel összetűzöm, ügyelve, hogy a szélek pontosan illeszkedjenek, majd milliméteres tűzéssel összevarrmányolom:
A milliméteres tűzés közelebbről:
 
 
Remélem, annak ellenére, hogy hiányzik az eleje, azért elnyeri tetszéseteket ez a poszt is :o)
Ez az első táska, melyet az újonnan beszerzett, nyárias színű textilbőrök egyikéből, és a nemrég rendelt Riley Blake designer textilek egyikéből (szóismétlés... elnézést) készítettem :o)
 
Folyt. köv. ;o)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 megjegyzés:

  1. Ez lett az enyém, ugye? :-)). Nagyon szeretem, strapabíró, sokmindent elnyel, nem pattantak el varratok sem (pedig van, hogy dögnehézre van tömve...), és mosható, leteszteltem :-D (kézi mosás programon, centrifuga nélkül 30 fokon, tökéletesen tiszta lett, meg sem gyűrődött).
    Szuperjó táskát varrtál, még mindig nagyon örülök neki :-), szeretem! :-))
    Emese

    VálaszTörlés