Oldalak

2016. június 24., péntek

Jöjjön a következő...

... amit ippeg... őőőő, mikor is ígértem?
Ja igen, megvan, ebben a posztomban, méghozzá három napja, kedden :o)

Szóval a korábbi poszthoz képest igyekszem összeszedettebben leírni, megfogalmazni, hogy mi is történt.

A megrendelő, régi törzsvásárlóm, őszintén szólva már magam sem tudom hányadik táskákat rendeli tőlem :o) (Reni? Tudsz segíteni? ;o)

Megelégedésére szolgáltak eddigi munkáim, s egy nagyobb horderejű találkozó alkalmával "megrendezésre kerülő" születésnapi köszöntés alkalmával, két egészen közeli rokonának úgy gondolta, hogy általam készített táskával rukkol elő :o)

A néhány sorral feljebb linkelt, kalocsai motívumra hajazó mintával díszített táska volt az egyik meglepetés, melynek úgy tudom nagyon örült a megajándékozott. (Jól értettelek Renim?)

A másik táska, amit a facebook-on mutattam már egy werkfotó erejéig, nos a vizitündéres táska a másik megajándékozottnak szánódott (de hüle szó, van ilyen egyáltalán?).

Ha linkre kattintottatok, látjátok, hogy milyen állapotában hagytam aznapra, s mentem el aludni.
Éjjel nem hagyott a dolog nyugodni, többször felébredtem, s folyton hiányérzetem volt...
Reggelre megálmodtam :o)

Ilyen lett:
És az eleje a végére hagyva :o)

Egészen biztosan tudom, hogy ennek nagyon-nagyon örült a tulajdonosa <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése