Oldalak

2015. szeptember 22., kedd

Az úgy volt...

... hogy rég megfogant a fejemben a gondolat, szeretném kipróbálni a bőr (és egyébként készen kapható) bőr táskafüleket.

Az elhatározás, hogy a FABulous Textil -t üzemeltető Szilvi webshopjából rendelem meg a kiszemelt darabokat megszületett... csak a tettek mezejére nem mertem lépni...

Aztán elérkezett ennek az ideje is.
Néhány hete (nem emlékszem pontosan, ahhoz meg túlságosan lusta vagyok, hgoy a számlát előkotorjam) megrendeltem, átvettem, majd feltettem a polcra.

Nem mertem nekifogni.
Kevésnek éreztem magam hozzá... meg aztán tartottam attól is, hogy milyen lesz a végeredmény.

Aztán, mert nem tettem túl magasra szerelt polcra, s, mert naponta kacsintgatott rám... csak nekiduráltam magam, hogy elkezdjek azon gondolkodni, egyáltalán milyen textilbőrt és design textilt használjak fel a táska megvalósításához...

Jahh, azt nem mondtam, hogy pirosat és feketét rendeltem Szilvitől?
Mert azt.
A többiből egyenlőre nem mertem :o)

És akkor megvolt a döntés, hogy elsőre a pirosat használom fel.
Piros textilbőrrel.
És azzal a design textillel, amit ehhez a táskához használtam.

Aztán elkezdtem tervezgetni a méretet és a formát.
Tudtam, hogy kézitáska méretűnek kell lennie, hiszen csak a két - valódi bőrből készült - fülecskét szántam rátenni.

Számoltam, törtem a fejem, nézegettem a vonalzón a méreteket, próbáltam saccolni, majd papírból kivágva megterveztem miképp valósítom meg.

És akkor "adduramistendeüstöllést" üzemmódra váltottam.
És, ahogy az ilyenkor lenni szokott, naná, hogy hibáztam.
Először a design textiles táskalapra az eredetileg szánt rész helyett, pont az ellentétes oldalra varrtam a táska hátsó részén, kívül lévő cipzáros zsebet.

Tudtok követni?
Nem?
Nem csodálom :o) :o) :o)
Totál betojtam én is, hogy akkor most hogyan tovább... a cipzáros zseb adott volt, azt visszabontani már nem lehetett (lehetett volna, csak értelme nem lett volna). Oké, akkor fordítunk egyet a táskalapon. Ehhem... ekkor viszont a táska aljául szolgáló lap nem smakkolt méretben. Nosza, vágjuk ketté, és fordítsunk azon is egyet.

Így lett hát ez a táska a háromszorosan eltolt táska, ami végeredményként egészen jól mutat :o)
Legalábbis nekem nagyon tetszik ;o)
Remélem lesz már is ezen a véleményen...

Mutathatom?

Íme:

 Az alábbi képen látszik, amit az imént próbáltam szavakkal leírni... a cipzáros zseb a táskalap keskenyebb oldalán van, holott eredetileg a szélesebb részre (oda, ahol a design textil a táska aljával találkozik) szerettem volna. Gyakorlatilag az elképzelésem az volt, hogy a táska formája V- alakot "öltsön". Nem jött össze... de talán nem is baj :o)
És a táskalap "fejtetőre fordítása" miatt az alja, a táska alsó része, lefelé keskenyedik... no sebaj, majd legközelebb :o)

Kézitáska, vadítóan dögös - piros színű - valódi bőr fülekkel.
Ájlávit :o)
És szabad préda ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése