Oldalak

2015. február 20., péntek

Megérkezett a negyedik...

... na nem gyerek, "az" már tavaly májusban megjött...
A negyedik táska, amit Ildikó érkezésének alkalmából készítettem.

Hollandiából jön hozzám* és "cuki" volt a megkeresése :o)

Hogyaszongya... "vettem egy cipőt, kéne hozzá egy táska" :o) :o)

Kaptam képet a cipőről és színmeghatározást is, így előkapkodtam a türkiz és a szürke textilbőröket.
Tudtam, hogy Mini Bag méretben gondolkodunk, tudtam, hogy Ildikó jobb oldalon hordja a táskát.
Volt még pár keresztkérdésem, de Ildi elütötte azzal, hogy "rád bízom" és hozzátette rögtön, hogy "nekem is mindig ezt mondják, én ilyenkor tépem ki a hajam" :o) :o)
Óóó, hát majd' elfelejtettem... Ildikó gyönyörű és oltári finom süteményeket, kekszeket és egyéb finomságokat készít. Itt be tudtok "lesni" hozzá: Honing and Cakes

Szóval jól elpoénkodtunk a "hajtépős" részen (meg még egy csomó mindenen), de azért én nem hagytam magam... ki bírtam húzni még annyi információt, hogy lehet tulipános, de az sem baj, ha nem lesz az.. hát pfff...

Aztán hirtelen gondoltam egy vakmerőt és közöltem Ildikóval, hgoy "toll a füledbe" :o)
És készítettem összesen négy táskát... remélem lesz közte olyan is, ami kedvére való ;o)

Íme a négy táskából a negyedik. Ez mondjuk teljesen más, mint az előzőek...

Ha a textil esetleg ismerős.. hát nem véletlen ;o)
Készítettem már belőle korábban táskát nagy méretben. (Blogbejegyzés: ITT )
Mindössze egy incifinci darab maradt, ahogy látjátok is, ki kellett egészítenem textilbőrrel, hogy so-so egy Mini Bag összejöjjön :o)
De összejött ;o)




* na jó, amúgy is jönne Magyarországra, de mégis milyen jól hangzott volna, hogy csak miattam.. :o) :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése