Oldalak

2014. október 20., hétfő

Kerekített aljú táska...

... ennél jobb bevezető most hirtelen nem jutott eszembe.

Egy régi kedves vásárlóm, mármint nem a vásárlóm régi, Ő nagyon is szép, fiatal teremtés :o) A kapcsolatunk régi. És érdekes, hogy az Ő megkeresései mindig valami módon új fazon kigondolására ösztökélnek, inspirálnak.

Nem volt ez másképp most sem.
Kaptam egy képet, hogy "valami hasonlót" :o)

Az anyagválasztást hosszas latolgatás előzte meg, végül az indigókék textilbőr és egy gyönyörű designer textil lett a befutó.

És így néz ki a táska egészben, mert naná, hogy erről is csepegtettem werkfotót a facebook-on :o)
Először ezt, majd kicsivel később még ezt is :o)

De végül ma befejeztem és bár a technika megpróbált kibabrálni velem... ezért is nem tudtam posztot írni a kisműhelyben, elveim feladva hazahoztam a képeket a telefonomban (volt-e más választásom hehe) és az itthoni gigaszuperhipergyors laptopon szerkesztettem, logoztam és most mutatom:

A táska alja íves fazonú és a textilbőr ezúttal felülre került, míg a design textil alulra. Természetesen ez utóbbit a szokott módon, táskamerevítővel és felvasalható vlies-el megerősítettem, hogy legyen tartása, merevsége.

A táska mindkét oldalán van egy cipzáros zseb:
(aki elég jó megfigyelő, látja a különbséget a fenti és ez a kép között, amiből egyértelműen látszik a két külső cipzáros zseb ;o)

 Azért itt egy közeli kép is ;o)
És a másik oldalról:




Ájlávit :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése